IRMO znanstvenica dr. sc. Marina Funduk objavila je, u koautorstvu s Mirom Mileusnić Škrtić, poglavlje pod nazivom „Students’ Perspectives on Media and Communication in Creative Industries“ u knjizi Creativity 360 Degrees: Exploring the Dynamics of the Creative Industries in Southeast Europe u izdanju Emerald Publishing Ltd. Knjiga je indeksirana u bazi Scopus. Poglavlje istražuje stavove studenata o medijima i komunikaciji u kreativnim industrijama.
Otkrivanjem uvida u stavove, percepcije i težnje studenata vezano uz njihove karijere u kreativnim industrijama, s posebnim naglaskom na održivost, provedeno istraživanje postiže dvostruki cilj. Prvo, podiže svijest o potencijalnim izazovima s kojima se diplomirani studenti mogu susresti u svojim budućim profesionalnim nastojanjima. Drugo, poslodavcima pruža vrijedno razumijevanje očekivanja generacije koja dolazi na tržištu rada u kreativnim industrijama. U osnovi, ovo poglavlje poboljšava razumijevanje usklađenosti studentskih perspektiva s dinamikom kreativnih industrija. Naglašava ključnu ulogu medija, komunikacije, novih tehnologija i sve veću važnost održivosti u oblikovanju budućnosti ovih dinamičnih područja.
Knjiga je dostupna na poveznici: https://www.emerald.com/insight/publication/doi/10.1108/9781836620846
Poglavlje je dostupno ovdje: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/978-1-83662-084-620251008/full/html